Deze week installeerde ik versie 3.3 op mijn C510E. Samen met de Quicksilver Reborn 1.3 skin. Een echte verademing. 't Was precies of ik een nieuwe GPS in mijn handen had.
Uiteraard waren er ook meteen enkele puntjes waarin ik verbetering zag en miste ik enkele functies uit mijn 1.20 skin. Vooral dan de recentelijk toegevoegde snelheidsmeter, mijn eigen script voor schermvullende weergave met automatische zoom en de knop om meteen naar de scherminstellingen te gaan.
Vandaar dat ik meteen in de data.zip gedoken ben.
Als basis heb ik dus de Quicksilver Reborn gebruikt. Alle credits voor de menu's en dergelijke gaan dus naar hen.
Eerste wijzigingen:
Balk onderaan kleiner gemaakt, ik wil zoveel mogelijk de kaart zien.
Knoppen voor naar GPS status en Instellingen te gaan verwijderd
Middenste deel van de balk gaat naar de menu.
Variabelen ingesteld:
Snelheidsbord verbergen
Bovenste balk volledig transparant
Onderste balk transparantie hoog.
V3.01:
in cockpit mode:
linksboven klikken = routeinfo
rechtsboven klikken = scherminstellingen
V3.02:
Fixed bug: bovenste knoppen werkten alleen indien geen route berekend, nu ook tijdens route
Fixed: main menu vertaald naar Nederlands
V3.03:
Vanaf nu een volwaardige data.zip. De rar unrarren en in de miomap folder plaatsen. Niet langer in een subfolder 'skin'.
Aankomsttijd volgende via punt staat nu rechtsonder.
Resterende tijd en afstand rechtsboven onder elkaar.
Glowsize lettertypes verhoogd voor betere leesbaarheid
verborgen knop: midden bovenaan drukken brengt je in een 'Autofitroutetoscreen'-mode. Daarmee zie je de volledige route, wordt de route automatisch herberekend en wordt er telkens mee ingezoomd. Dit om de 30sec.
V3.04: 27/02/2008
Enkele scripts uitgeschakeld die de mogelijkheden van de C210 en C220 beperken.
V3.05: 12/04/2008
Een versnelde release:
Ondersteuning voor C230 toegevoegd.